Äntligen över

Haha nu är rockoff äntligen över. Ja ja säger faktiskt äntligen!
Ha varit en sjukt rolig vecka, men intensiv.

Igår va jag o simmade, och sen var jag hos Marielle och Jim. Åkte in till stan sen, o va där. Lyssnade lite på Swingfly, som va grym! Orkade inte med arken. Vi hade trevlig hemmafest i Jomala istället :)

Idag ha jag målat stallet. Hade tänkt rida ikväll, men dom hade visst fått spruta, så dom måste ta det lugnt.

Annars då? Tjaa...
Annat än att jag är trött på folk? Skulle bra kunna stänga in mig en vecka nu, och stänga av TELEFONEN!! Som ha ringt KONSTANT heeela rockoff! Dag som natt. Jag blir tokig!! Jag har riktigt seriös måsta ladda min telefon varje dag, ibland hela natten + på kvällen :s

Sitter ute på balkongen nu i solen. Kanske borde äta något.
Sen skulle Kaisa höra av sig. Hon saknar jag faktiskt! Sett henne i dörren när jag kommit till arken. Tjoho! Alltid nått.

Måste äta nått nu!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0