Välgörenhets zumba

Steg upp vid 11 imorse. Eller rättare sagt, blev jag väckt. Av min kära mor och Acke.
Jag o Wilma gick ut o fixade stallet, o sen for vi ut o red. Jag red min finaste pojke :) <3 Fast han va lite..knäpp. Men det var inge nytt :p

Gick in sen o bytte om, så åkte ja mamma o pappa in till stan. Allsång på väg in - Dansband 2009 ;) haha
Jag o mamma åkte på välgörenthets zumba. Såå jäkla kul! Åh va ja älskar Zumba!! Det kom 151 stycken!! Helt otroligt! Pengarna gick till DUV. Riktigt bra initiativ. Hoppas det ordnas snart igen :)

Åkte o hämta lite onyttig mat sen ;) hehe mysig middag med tha family.

Snart blir det nog o sätta sig frmaför tvn o vänta på att Hanna kommer hit med min fiol.
Ska öva inför morgondagen. Ska spela i Finströms kyrka. Först på gudstjänsten, o sen i församlingshemmet. Samma som i torsdags :) Ska bli riktigt kul!
Dock inte o stiga upp så tidigt :p hehe

Nä, om man sku gå ner o va lite social.

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Du sa det: Så jäkla kul, (Zumba) fast en nybörjare hänger inte riktigt med i svängarna. Var alltid ca 5 sek efter alla andra.

Du sa det: Så jäkla kul, (Zumba) fast en nybörjare hänger inte riktigt med i svängarna. Var alltid ca 5 sek efter alla andra

/ Jörgen

2011-01-08 @ 22:33:06
URL: http://www.j-wikstrand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0