Tillbaka på jobb

Jag åkte på jobb idag.
Kändes helt okej. Knarkat te har jag gjort. Som alla andra dagar :p O halstabletter.
Var på väg o bli lite lätt kaos idag på jobbet.
Vår kock va sjuk, så vår pizzabagare fick va kock, så dom ringde in en annan pizzabagare.
Men han som va kock fick ett samtal från rätten, som vara huuur länge som helst. SÅKLART mitt i lunchrusningen.
Så han stackarn som va pizzabagare fick försöka både laga mat, OCH baka pizzor. Easy paj? Nä.
Hade väldigt mycket lunch idag. Tyckte han sa att det var det bästa vi haft på ett bra tag?

Nu e ja hemma o ska packa lite.
Sen ska ja åka via mormor o visa min hand. Igår svällde den ju upp :s o nu har ja mera utslag. Hmm..
Ska hämta finaste hunden också :)
Åker hem till mamma o pappa sen, o ska pussa på världens finaste hästar! Ska fixa stallet också med min kära syster.
Ska va lite social där, o sen vid 8 ska ja åka o hämta lilla Milton :) Så åker vi hem till dom, o där blir jag med han hela kvällen/natten.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0