Svettigt

Nu tänker jag skriva om gårdagen :)

Jobbade som vanligt 9.30-15.30. När ja sluta va ja extremt trött!
Åkte direkt till Bjärström, där Wilma väntade med hästarna. Vi for till banan o red dressyr. Jag red B. Emellanåt gick han jätte fint! O emellanåt gick det rätt dåligt. Men inte så konstigt, när vi inte ridit dressyr på jätte länge. Svettigt vart det iaf :p
Vi kom överens om att inte åka o träna för Cia imorgon iaf. Nästa gång däremot är vi med igen! :)

Sen åt ja middag hos mamma o pappa. Så bar det av till stan igen. Bytte om snabbt, o GICK, jaa! Ja gick ;) haha till Avancia. Mötte Julia på vägen :)
Så körde vi ett boxercise pass! Svettigt värre ;)

Har inte sån enormt äcklig träningsvärk idag :p bara i axlarna har ja.

Har jobbat som vanligt idag, 9.30-15.30. Sjukt rolig dag! :D Ibland förstår jag varför jag blev servitör :p haha o ja måste säga att jag sååå tycker om mina arbetskollegor!

Nu e ja hemma. Ska sätta på en maskin tvätt, öva lite fiol, o sen byta om. För sen är det 2x zumba som gäller! :D woho! Först på idrottsgården, o sen på Avancia. Jag gillar faktist Lauras o Sussis zumba mycket mer än dom på avancia. Känns mera givande o gå på dom. Tycker att man får ut mer. Sen är det mera variation.
Jag ser framemot den här kvällen! :)

Idag är en sån här positiv dag! Allt har bara varit bra idag! :) Skönt med såna dar också ;) haha

O sen att det är mindre än en månad kvar tills jag är tillbaka i solen, gör ju inte det hela nå sämre ;) hihi

Nej, ska få något gjort nu!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0