Styrketräning och boxercise

Imorse gick det trögt o stiga upp :p
Steg upp några minuter tidigare (ja, varenda en minut är viktig för mig på morgonen!!) för att testa om det gick o betala resan igen. Men näe..
Fixade iordning allt på jobbet, o gick till banken sen. Dom fixade det där, o sen gick det o betala. Så nu är allt till resan betalt ! :D Woho!
O har vi tur, så får vi med oss Ellen! :D Skulle va sååå sjukt kul!!
41, eller 42 dagar kvar? Haha

Usch va flummig ja e idag igen. E så förbaskat trött.
Jobbade 9.30-15.30. Sen åkte ja direkt hem o bytte om till träningskläder, letade efter mitt gymkort, OCH hittade det! :D woho. Ni vill inte veta var det va :p haha
Åkte till gymmet och körde ett styrketräningspass. Vart rätt trött efter det. Sprang bra långt idag! Körde axel idag också. Och mage och rygg. Mest.

Nu har jag slängt i mig lite mat. Igår glömde jag äta middag :s Igen. Hmm. Bra där!
Men snart ska ja iväg på ett boxercise pass! SOM JAG HAR LÄNGTAT!! Guud!
Hoppas axeln håller bara. Det e därför ja inte har gått förut. Eller efter att axeln har krånglat.
Funkar inte det här, blir jag väldigt deprimerad :/

Imorgon är det jobb igen, 9.30-15.30/16.00. På kvällen tror ja det blir två zumba pass :) Om inte, så blir det ett styrkepass, och ett Zumba. Najs :)
O imorgon ska ja ringa o anmäla mig till inträdesprov till musikinstitutet. Jepp! Till violin. Så får vi se sen hur det blir.

Men nu ska ja börja göra mig iordning för boxercise!

Puss o kram




Min älskade bebis e sjuk igen :( <3
Han har fått smärtstillande nu, o har inte ont nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0