Spelkväll

Ja jisses ikväll har det blivit mycket skratt!
Spelade Picasso. Jag, Rasmus o Wilma förlorade först.
Sen andra omgången va det bara ja o Wilma. Ja började med att rita vindrutor. O wilma klarade det. Men sen när vi kollade igen, så stod det ju vindruvor xD xD Jisses va vi garva! Vi fick rätt för det iaf ;)

Nu e det bara skit på tvn ju. Bara en massa romantiska. Har ingen lust o kolla på såna nu.

Funderar om ja skulle ta o gå å lägga mig i sängen. För imorgon ska ja o Wilma upp i någorlunda vettig tid, o fara ut o rida :)
För kl 15 ska ja på pass på gymmet!! :D WOHO! Som jag har längtat! Har bestämt mig nu att åka. Förkylning eller ej. Det kvittar. Nu har jag sån träningsabstinens!!

Tror faktist ja ska gå å lägga mig. E väldans trött.

Hoppas få drömma något fint inatt :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0