Sova var det ja...

Hmm.
Jag har en tendens att sitta uppe alldeles för länge.

Imorgon är det ett sk fiolläger. Ska spela 10-18 imorgon.
Ska hämta upp mitt lilla fyllo först ;) Ne ja skojja Hanna! <3

Sen ska ja o Hanna åka till vikingahallen o jobba på dansgalan. Ser framemot morgondagen! :D
O vår gamla lärare Marita kommer hit! :D Åh ska bli så kul o träffa henne!

O en heldag med min Hanna! :D <3 woho!

Jobbar till ca 02 imorgon.

Ska snart börja dra mig mot sängen. Men först bädda Rasmus säng, så han slipper göra det när han kommer :)

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha ursäkta?! jag fyllo!? kommer ju från rääääätt käääf* ^^, hihi jaaa superkul med en helt awesome dag med min finfina jennifeeer ! :DDD puss

2011-01-30 @ 21:00:27
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0