Släpp nu då

träningsvärk, tack!
Inge kul o jobba med sån här träningsvärk :p haha
Nej, ja gnäller inte, ja bara berättar ;) hehe

Jobbade 9.30-15.30. Idag var det full fart!
Haha ja gillar våra stamkunder ;) Roliga typer det där!

Nu ska ja leta upp vilken låt jag ska spela på ÅMI ikväll. Tror nog ja vet vilken det blir. Har nämligen spelat mina två andra favoriter förut när ja sökte. Tror jag? Eller så blandar jag. Nå, ska se vilken som går bäst nu när ja övar. O se vilken som e svårast tekniskt o så.
Det här blir nog bra :)
Igår när ja ringde o anmälde mig, så hon ja prata med, så fråga hur länge ja hade spela. Ja bara, hmm.. jaadu.
Ja men på ett ungefär bara. Så sa ja, ja men ca 12 år.
Det blev tyst en stund i luren, sen lät det som tanten nästan skulle trilla av stolen :p haha "Jahaaa, jaha oj så pass! Haha"

Ja hade velat varit på ett pass ikväll. Men igår var det fullbokat såg ja. Men nu e det ledigt.
Ja som skulle ha en vilodag. För mina ben e ju inte riktigt i skick heller :p haha Pinsamt!

Ne, nu spela :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0