Öm

Fyfasiken va kul det var o åka pulka! :D
Jag o Marielle tog oss till Gnisten o åkte. Men tusan va öm ja e i rumpan o handlederna :p haha känns som ja va mera av pulkan än på :p haha ja en massa skratt blev det! O så hann vi prata lite strunt också :) Var för längesen vi träffades :O

Innan det kom Hanna hit en snabbis :)

Var o spelade lektion på ÅMI också. Det gick bra! Det hördes att jag hade lagt ner tid på det jag ska bli bättre på :) JA, jag är faktist inte proffs, ni som tror det :p HOST! Jag har väldigt många saker jag inte är så bra på när det gäller fiol. Saker som ja inte behöver skriva här, eftersom inte så många skulle förstå ändå :p Eller bryr sig.. haha

Nu har ja tagit en vaaaarm dusch!
Försöker få i mig lite mat nu. Det var ju det där med middag. Hmm.. Bättre sent än aldrig! :)

Imorgon är det jobb som vanligt, 9.30-15.30. Sen ska ja hem o rida har ja tänkt! YEY! :D
Sen senare är detr boxercise som gäller ! :D AAAH! Längtar!

Ska försöka få i mig lite mat nu. O ingenting bra kommer det på tvn. Suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0