Nyår

Orkade inte uppdatera igår :p Hade varken lust eller ork.

Nyår var riktigt lyckat!
Blev 3 rätters hemma hos mig.
Till förrätt jordärkockssoppa med knaperstekt bacon, vitlöks-och örtbröd
Till varmrätt oxfilé med ugnsrostade rotsaker, rödvinssås, vitlökssmör och klyftpotatis
Till efterrätt yoghurt med massa frukt i. Typ. Vet inte hur jag ska förklara det :p
Sjukt gott var det iaf! O det var jag, Marielle och Julia som lagade det :) Allt från grund och botten! Utom brödet! Duktigt? Jaa!
Vart en jätte trevlig kväll med mycket trevligt folk.
Vi gick ner till stan sen o kollade fyrverkerierna. Sen hamna jag på arken. Dit kom inte alla med. Men träffa massa andra där inne :) Trevlig kväll!
Kom hem 6 på morgonen. Liiite trött o slut. Fick med mig trevlig sällskap hem (: Alltså Sanna och Hanna :p Min snälla bror skjutsade hem oss.

Igår umgicks jag med Hanna hela dagen :) <3 Vi gjorde typ..ingenting :p haha vi redde upp lite i lägenheten, åt bakispizza, kolla filmer.. Typ :p
Hon sov hos mig inatt igen (:

Idag ha ja vart på jobb. Eller jobb o jobb. Vi har rett upp kaoset på jobbet. Dom har ju renoverat. E riktigt fint där nu! Men tusan va mycket jobb det ha vart nu efteråt. Va där 12.30-19.00 :s NÅja, söndagstimmar ;)

Imorgon är det då meningen att vi ska öppna. Kommer bli intressant :) Tur att det e rätt lugnt nu, så vi hinner komma in det o så. Veta var allt finns nu :p

Tusan imorgon måste jag träna. Det e bara så! Får åka direkt efter jobbet. Brukar va så fullt på gymmet bara. Jag blir ju folkskygg :p eller nått..

Nu e ja hemma hos mamma o pappa. Ska skriva ut lite papper. Tyyyyp bokningsbekräftelser ;) HIHIHI jag o Hanna bokade hotell i Swe till vi åker :D Är precis vid flygplatsen, så vi behöver bara gå nån meter nästans :D Uuuunderbart! :D 51 dagar kvar förresten ;) CAN`T WAIT!

Nä, om man skulle gå ner o va lite social. Men dom e så inne i en film ändå så :p

Puss o kram



Älskling blev 19 år igår! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för hotellvistelsen på Hotell Jeffe ! hihi lika braa som alltid, måste va ålands bästa hotell ;p meen städarn borde få sparken ;D haha puss gumman <3

2011-01-03 @ 00:54:26
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0