Lat!

Och trött. Det är vad jag e idag!
Eller på jobbet va ja inte lat idag. Jag gjorde typ..allt. Vi tänkte, äh, inte kommer det mycket idag heller. WHOOM! Så var det kö ut genom dörren -.-
Nå, bättre det, annars går det ju sååå långsamt.
Jobbade 9.30-16.
Sen tänkte ja att ja skulle till gymmet o köra axel. Men ingen ide, har haft lite känningar idag :s S.....n va trött ja blir!! Det ha gått hur jä..a länge som helst nu. O jag kan inte ens öka vikterna. Fysioterapeuten sa när vi började, att ja skulle kunna öka vikterna redan efter en månad. Nä, det gick inte. Så sa hon, men kör samma en månad till, så ökar vi sen. Eh, nä! Ge det lite mer tid. Jag inte ens ett kilo går? :s O då har ja nästans inga vikter alls! På en övningar har jag 1(!) kg!! O det är tungt efter en stund :s På en har ja 3 kg. Testade 4 här om dagen. Det gick en rep. Men sen gick det inte längre.
Ja blir så trött :(
Nå, det e väl bara o kämpa vidare. Men det känns ju lite lönlöst.. Eller lönlöst o lönlöst vet ja väl inte. Men tycker inte axeln blir starkare.

Funderar om ja ska gå ut o gå en sväng ikväll. Men ja e helt slut! Somnade med datan i famnen :p La mig ner, o somna till. Men vakna lika fort, för ja ska banne mig inte ta nån powernap :p Då kommer ja absolut inte kunna sova ikväll!
Va så trevliga människor inne på FB och msn så :)

Hmm middag.. Nä. Har ingen mat.
Men tvätta ska jag göra däremot.

O det går inte o betala den där jäkla resan!! Åh va trött ja blir!
Så nu får ja gå dit imorgon istället. SNARK!

Nä, nu tvätta!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0