Lägg av nu!

Jäkla förkylning :(
JA VILL JU TRÄNA FÖR GUDS SKULL!!! Har inga tid med det här ju.
Avbokade boxercisen idag iaf :/ Tog mitt förnuft till fånga denna gång.
Avbokade även zumban imorgon :/ Tusan.
Men nu siktar jag på Bodystep på torsd! Sen step igen på sönd. Ska hinna hem o rida ihelgen också :)
Hade ju tänkt att jag skulle kunna gör adet nån dag den här veckan efter jobbet. Men inge kul o anstränga sig när man mår så här..

Jobbade 9.30-15.30. Var till tandläkaren vid 2. Jag överlevde! Hon gjorde inte klar tanden. Fick en ny tid i mars, då ska den fixas! Äntligen! Men fyfan va rädd jag var. För tandläkare = smärta! Det är det min kropp tror iaf. Ligger o skakar i stolen varje gång.
TACK vare min förra tandläkare! Som jag aldrig nånsin kommer sätta min fot hos igen. Aldrig aldrig någonsin! Ja mena, okej, bedöva, okej. Men att sen börja DIREKT?! Bedövningen hade ju inte ens hunnit börja verka! :S inte ens lite! Usch blir så arg när ja tänker på det!
Nåja.

Efter jobbet åkte ja o träffade Hanna. Vi åt, o sen åkte vi till hennes lägenhet o bar upp lite grejjer. För hon får äntligen flytta tillbaka till stan :D yey!
Sen låg vi där i lägenheten en stund o prata lite o planera :) Sen höll vi på å somna, så då åkte vi iväg. Åkte o kollade om Tillfället va öppet, men nä. Kom precis när det stängde :p
Så vi åkte via Strändnäs och Jonas, o hämtade hennes gitarr. Som jag ska få låna :D woho!

Sen åkte vi hem till mig. Jag började direkt plinka på gitarren! ;D
Hanna bytte om o åkte på dans.
Jag lovade o lära mig nån låt tills hon kom tillbaka.
Å ja lärde mig inte bara en ;)
Spelade upp dom för henne när hon kom tillbaka. Bla Utan dina andetag. Dock lät det ju kanske inte så bra :p haha men jag hade lärt mig den iaf!

Nu sitter ja o plinkar lite. Men ska nog gå å duscha nu , o sen sova.
O hoppas ja friskare imorgon, så jag orkar jobba.
Om ja nu kan sova..

Tänker åka hem till mamma o pappa imorgon tror ja.

Men nu ska ja försöka sova

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi jaaaaa nuu blir vi nästan grannar, hihi ! ^^, det var en jättefin konsert ! o fortsätter du klinka är du snart proffs ! på det meed ^^ hihi puss

2011-01-18 @ 22:48:06
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0