Kyrka

Jo förresten.
J-A ringde idag. Jag ska ju spela i kyrkan på torsdag. I GETA!!! Herreguuuuud. Långt åt... :p
Det roliga i kråksången är.. Att imorgon har vi ju julfest med jobbet. O gudstjänsten börjar kl 11. I GETA!! Ja måste ju stiga upp innan ja gått o lagt mig! O tänker ja bete mig som ja gjorde förra året. Så blir det inge bra :p
Men ja ser framemot att få spela iaf :) Ska bli kul! Tycker om o spela med J.A.

Tusan, jag ska ju va i säng om 10 min! Då har ja inte borstat tänderna, packat träningsgrejjer (ifall), tagit fram kläder till julfesten + smink och smycken, fixat noterna och fiolen.. Braaaa planerat!

Hanna var hit en sväng för en stund sen :) Hon fick lite mat i sig ;) Som JAG hade lagat :D Jajja!

Nej, nu blir det speed!

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

jaa, en trevlig överraskning att det för det första FANNS mat hos dig o för det andra att det var GOTT också ! ;D tacktack !

2011-01-05 @ 01:00:42
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0