Julfest

Mamma, läs inte det här!

Jobbade igår 9.30-15.30. Åkte till Maria, o hon fixade mig :) Tack!
Stressa tillbaka o åkte till Indigo med Krille, Kenneth o Robert. O bokstavligt talat, vart det några snabba. Kanske nån för mycket.
Vi gick ner till arken sen, där resten av gänget minglade runt (+300 andra).
Sen spåra det ur. Jag som sa att jag aldrig skulle dricka snaps igen? Det sa ja förra julfesten..
Jag var på toaletten med alex, petra, elin, jenny.. och ann-sofi?. Vi åt bla sill till förrätt. Sen var jag borta.
Ingen aning om va resten av förrätten var, ingen aning om va vi åt till varmrätt, (åkte hem innan efterrätten), va fasiken som hände, o sen vart jag helt förstörd. Jag skämdes!
Nå, jag kom hem välbehållen. Min underbara alexandra tog hem mig. Jag var hemma halv 10...
Tillbringat mesta tid inatt med att titta i toastolen.
Imorse var Hanna här. Eller hon kom inatt.
Hon kom med till Geta o lyssnade. TACK!! <3 Spelade först i kyrkan, och sen i församlingshemmet. Gick riktigt bra! O fick mycket beröm :) Det var väldigt uppskattat!
Vi fick mat där också.
Sen åkte vi in till stan igen, köpte lite bakistugg, och sen åkte vi till Kalle, som hade mottagning. Han fyllde 70? 80? på juldagen. Jag skulle ringa här någon dag, så ska vi spela tillsammans nån dag :) Så roligt o spela med han!

Jag o Hanna har kollat tv o varit lata. Eller lite har vi nog gjort. Diskat lite, redit upp. Typ :)

Nu har hon åkt hem, o ja tänker inte göra många knop. Mår lite dåligt. O e sjukt trött!

Imorgon är det jobb igen, 9.30-15.30. Sen borde jag åka o träna.
Sen blir det o öva lite fiol, o sen tänker ja åka hem till mamma o pappa. För på lördag ska ja banne mig rida!

Förövrigt så tänker inte ja dricka på bra länge. Tål man det inte, så ska man inte göra det. Visst, jag gjorde ju inte bort mig, eller betedde mig illa på någge sätt. Men det finns inga gränser?
Tänker inte dricka en droppe innan jag o Hanna åker bort 22 feb! Men det betyder inte att ja tänker dra mig sten när vi e där!

Tänker lägga mig ner nu, o inte röra ett finger!

Puss o kram



Kommentarer
Postat av: Hanna

Nemas darling, bortsett från tiden på dygnet var det bara trevligt att komma me ^^ puss <3

2011-01-06 @ 20:25:17
URL: http://glassflickan.webblogg.se/
Postat av: Basse

Bra gjort vännen :)

Tur att du iaf kom hem hel så inget hände dej :)

Kjam

2011-01-06 @ 22:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0