Inleder sista veckan

på mitt jobb.
Var rätt mycket på lunchen idag! Hade mycket studerande.
Nog kommer ja sakna det allt. Alla trevliga stamkunder, och studerande. O arbetskollegorna!

Nu e ja hemma, väntar på att Melle ska ringa :)
Kanske blir lite pulkaåkning idag. Sen vid 18 har jag lektion på ÅMI. Ska öva igenom läxan igen, om en stund.

Blir ingen träning för mig ikväll. Ska träna tisd-onsd(dubbelt)-torsd o troligen fred. Så tar o vilar idag. När förkylningen inte helt är borta.

Innan jag har hunnit publicera det här inlägget, så har jag övat igenom min läxa :p haha

O var e min kära bror? KOM HIIIT!

FÖrresten så va ja in på skolans hemsida. Vet ni när vi får sommarlov? 8 April!! haha fyfan va skönt! :D Då e det bara o fortsätta jobba...

Ska fixa lite nu. O öva lite till :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0