Ingen bra dag..

Kände när ja vaknade imorse, att näe. Huvudet var tungt, o förkylningen värre. Tagit nässpray sjuhundraelva ggr inom några timmar bara.
Nå, motvilligt steg jag upp o fixade mig o åkte på jobb. O ute var det ju glashalt! Brukar aldrig va kö den tiden, men det var det imorse. O det gick inte mer än 30. Glasgata överallt!
Var bara jobbigt o jobba idag. Inte mått så där tipp topp nej.
Nåja. Har knarkat te i mängder! Tagit en panadol nu mot huvudvärken.
Jag som skulle vart på zumba ikväll :( Blir inga nått med det kan ja ju säga.
Imorgon måste ja va friskare!! Ska ju på boxercise!! :O Tusan.

Idag när vi höll på å städa, så ringde Stefan från musikinstitutet. O jag får börja där! :D Woho!
Så fråga han om ja redan kunde komma idag. Så 18.15 ska jag va där :) Najs! Det gjorde min dag!!
Nu börja allt falla på plats. Men det går nog lite för bra nu tycker jag. Snart måste nånting gå åt pipan.

Ikväll tänker ja bara ligga på soffan o tycka synd om mig själv. Njanå. Men ligga där o kolla tv iaf.

Imorgon är det jobb igen.
Sen ska ja till tandläkaren :s Usch. Ska fixa min sista rotfyllning. Tror det är den sista. Usch, vill inte :(

Nå, nu ska ja leta fram lite noter o ta med till ÅMI ikväll. Så han får se lite va ja ha gjort.
Sen lägga mig på soffan en stund.

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: alexandra

haha är det din nässpray från 2004?:D

2011-01-17 @ 22:37:39
URL: http://finest.se/alexandraforselius
Postat av: Jennifer

Hahaha nejdå ;D Men den finns kvar xD

2011-01-18 @ 21:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0