Gudstjänst

Steg upp halv 10 imorse. Fixade mig lite, o for iväg till kyrkan.
Jag och J-A spelade igenom två låtar, o sen började det komma folk. O tusan va folk det kom! Va rätt fullt i kyrkan! Tyckte dom sa att det var 100 som hade anmält sig.
Gick riktigt bra o spela! Annas Visa och Koppången gick bäst. Spelade även Ave Maria och Nordnorsk julpsalm. Dom gick också bra.
Gudstjänsten var 1½(!) timme! Jisses :p

Sen gick vi till församlingshemmet, o där bjöds det på mat. God mat! Vi åt, pratade lite, sen var det dags o spela igen. Spelade For a winters night (tror den heter så), och Himlen i min famn. Båda gick jätte bra!! Favoriten är helt klart Himlen i min famn. Tyckte nog alla som lyssnade också. Många som frågade va den hette. Var många där o åt o lyssnade!
Alla var så glada att ja kom o spelade för dom. Som sagt, finns det nått bättre än när man får höra att man gjort andra människor glada, och rörda? Nä.
Nästa gång jag ska spela i kyrkan blir troligen nångång i februari. För nu i januari händer det inte så mycket i kyrkan. Hinner sätta ihop lite nya repertoarer nu :)
Nästa vecka börjar fiollektionerna igen, så då är det full fart!

Åkte tillbaka till mamma o pappa efter det, o for ut o red med Wilma. Jag red Basil idag :) For till banan igen o red lite dressyr. Men banan va ingen höjdare :s
O ja va inte på "ridhumör". Hmm. Idag har ja varit på spelhumör!
Tror ja ska spela lite när ja kommer tillbaka till stan.

Snart e det middag. Men smarta mamma glömde sätta på potatisen :p

Sen åker ja tillbaka till stan igen. Skulle borda gå ut o gå/jogga. Men ja har huvudvärk igen :s

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0