Går och dör en stund

Tack :p
Nu säger kroppen: Nej!
Nu ska ja ta det lugnt. Har ont från topp till tå :p Mest i låren och rumpan.
Nånå, men nu ska ja inte gnälla! Det ska kännas att man har gjort nånting!
Men imorgon kan ja lova att det blir vilodag. Om kroppen känns så här iaf.
Måste försöka få något o äta, annars börjar jag snart må dåligt känner jag.

Nu har vi fixat allt med vårt tillskott till resan ;) Utom hotellet på Arlanda. Men det ska ja mejla om nu. Det fixar sig nog!

Nu ska ja i duschen, o sen blir det välförtjänt soffläge!
Och lite stretching innan det. Känner jag att behövs.

Imorgon ska ja jobba igen, 9.30-16 typ. Sen ska ja nog träffa min Axa :) Sen blir det till ÅMI på inträdesprov :) Hmm kanske man skulle välja en låt.

Ska försöka ta mig upp ur soffan nu :p

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0