Första skoldagen

Första dagen, på resten av mitt liv, eller va heter det ;)

Jag överlevde första skoldagen på vård :) Kommer nog bli bra det här tror jag!
Känns bra att jag har någon jag känner i klassen också :)
Ska nog verkligen försöka, o göra mitt bästa nu, för att gå ut med bra betyg!
Förresten får vi inte sommarlov 8 april. Det är 1 april. haha skrattretande :p O så har vi en veckas sportlov ;)

Hade tänkt åka o träna efter skolan, eftersom vi slutade 13.35. Men då ringer mamma o säger att hästj*vlarna är på rymmen!! Som tur är så hade Carola och Maria? dragit iväg o skulle fånga in dom. O det tog nog inte länge innan dom va fast. Dom står nu i Johanssons stall, o ser dumma ut. Jäkla hästar!!
Men det är första gången dom är på rymmen! :O

Ska fixa stallet nu o så, o vänta på att WIlma kommer hem så ska vi gå efter dom.
Blir inge rida idag. Dels för att dom har varit ut o skenat (dom var helt genomsvettiga), o sen har Ch tappat en sko. Gjorde han redan igår.
Basil får kiropraktor idag. O så får dom förhoppningsvis nya fötter :) Eller nya heter det kanske inte :p haha

Nej, nu e klockan mycket! Bäst o sätta fart igen nu!

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Emmi

Skolan slutar visst 8 april! :D Jag frågade Anita idag när vi slutade, att hon och Annika sagt olika. Så det är 8.4 som gäller, eller jaa, vi får studiestöd t.o.m. det iaf :)

2011-01-31 @ 21:45:00
URL: http://simsonet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0