Fiollektion

Jobbade 9.30-15.30 som vanligt. Va rätt lugnt på jobbet idag. Skönt! Har varit full fart hela veckan så.

Varför går jag inte o lägger mig i tid? Tusan. Sen går ja o gnäller om dagarna att jag e trött. Eller gnäller o gnäller. För mig själv iaf :p
Nå, nu e det helg iaf :)

Väntar på att Hanna ska komma till stan småningom :) Vi ska väl äta lite, o sen är det fiollektion :D yey! Jag hon och Katja är tillsammans idag. För Erika måsta åka eckerö. Jävla skitbåtar! Hur smart är det att sätta båda på dock samtidigt sen då??


Ikväll blir det bara lugnt.

Har förresten varit o köpt en kalender nu för 2011. Så nu KANSKE ja kan få lite mer ordning på mitt liv :p

Imorgon ska ja hem o rida :)
Sen är det jobb på arken som gäller. Denna gång är det i serveringen! 17-04 blir det tror ja.

Ska ta en powernap nu, o sen öva lite fiol innan Hanna kommer :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0