Dansgala

Fiolspelet igår gick bra :) För det mesta :p haha
Va så kul att Marita kom o spelade med oss! <3
I början så tänkte man ju på Marita, o hur mycket man saknade henne som lärare. Men sen har man ju inte just tänkt på det nånting.
Men nu när hon kom tillbaka, så insåg, iaf jag! Hur mycket jag saknar henne som lärare!!
Menar inte att Erika e dålig eller så. Men har man haft samma lärare i 11 år så.
O Marita är speciell. Hon har gjort ett sånt fantastiskt jobb! Hon har så jäkla bra hand med barn.

Efter fiolandet, så for jag o Hanna o lämpade av fiolerna hos mig, så for vi via selle, o sen vidare till Vikingahallen.
Där var det dansgala som stod på schemat!
Jag o Hanna hade hand om serveringen o säljandet.
En sjukt trevlig kväll! :D Bra musik, trevligt gäng. Trevlig kväll helt enkelt! :)
O uppbjuden blev man också ;) haha det va bara o gå upp o svänga sina lurviga!
Slutade 01, så då for jag o Hanna o hämta lite mat, o sen hem till mig. Åt, pratade, o ja spelade lite gitarr :p haha väääldigt vackert måste jag säga. Ehm.
Sen sov Hanna här :)

Blev väckt imorse ;)
Åkte på zumba med mamma.

Har varit ut med finaste hästarna också! <3

O ikväll va ja med familjen till Wirrans å åt.

O nu tänker jag sova.

Godnatt!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0