Dag 8

Eftersom jag missade igår, så får ja göra två idag ;)

Ett ögonblick

Oj. Va svårt!

Finns många jag skulle kunna skriva om!
Okej. Två har jag, som är speciella.

För mig, var det väldigt speciellt att vinna ÅM i hoppning med Cherokee.
Vet ni varför?
Jo. När jag köpte Cherokee för 5½ år sen. Så tänkte vi, va faan ha vi köpt? För det första var han helt tokig. Sen gick vi inte framåt! Vi bara stod o trampa på samma ställe. På tävlingar fick vi bara vägringar, ja flög av, dåliga procent..
Men att få känna, att vi HAR lyckats! All tid, och energi vi har lagt ner tillsammans, har gett resultat! Känslan, att jag var så stolt! Jag var så stolt över Cherokee. Att jag brast ut i gråt efter finalgrundomgången.
När ja tänkte tillbaka på hur mycket vi tränat och kämpat. Och så vinner vi ÅM. Det var lycka!

Ett annat, är när vi en gång spelade för pensionärer. Och dom blev så rörda, att dom började gråta. Jag kommer ihåg en kvinna, som bara brast ut i gråt O bara grät och grät! Hon blev så rörd! Den känslan, att man känner att man gjort något bra för någon. Spec äldre. Som uppskattar sånt så mycket! Går inte ens att beskriva den känslan.

Hujj va känslosamt inlägg det här blev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0