Dag 7

MIN BÄSTA VÄN

Jag har många väldigt fina vänner. Så jag tänker skriva om dom som ligger mig varmast om hjärtat.

Alexandra Forselius:
Känt henne sen vi gick i 5 an, 6an? Litar på henne till 100 %. Hon är verkligen en sån vän som bryr sig, hon lyssnar alltid, ställer alltid upp och finns där för en <3 En sån vän alla borde ha :) Jag är så glad att jag har henne som vän <3
Vi har samma sjukt dåliga humor :p haha har många fina minnen. O fler ska det bli :)

Sanna Sjöblom:
Vi har gått i samma högstadie. Spelade fotboll tillsammans också. Men då kände vi inte varandra så där bra. Det var först i yrkes/hotell och restaurang vi började umgås. Till slut var det så gott som varje dag :p
Vi flyttade tillsammans i en 3a på norragatan, men det sket sig, o vi blev ovänner. Rätt länge.
Är väldans glad att vi redde upp det, och idag är vi som systrar :)<3
Hon betyder väldigt mycket för mig!

Hanna Lindholm:
Jag kommer faktist inte ihåg hur vi träffades första gången? :O
Var det månne fiol? Det måste ha varit det. Vi har spelat tillsammans många år!
Hon e en glad tjej som alltid får en på bra humör :) Hon lyssnar alltid och är omtänksam! <3
Vi ska åka på semester tillsammans nu i februari! :D

Marielle Henriksson:
En sjukt tuff brud, som är precis som mig! Tokig ;D Hon läser till sjökapten, o det är jag väldigt impad över!
En tjej jag älskar att umgås med! <3 Alltid lika glad :)

Miina Fagerlund:
En tjej med ett stort hjärta! Hon är väldigt musikalisk, och sjunger som en gudinna!
Hon lyssnar alltid, och har alltid svar på allting.
Är väldigt glad att jag har henne som vän, för en som hon, finns det bara en av! <3

Julia Ahlqvist, och Andreas Henriksson:
Barndomskompisar. Har många roliga och fina minnen tillsammans <3



Bäst <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Aaw, tack (: du är fin du me jennifer ! haha och joo, troligtvis vaar det fiolen som förde oss samman (: och yees, vår semester kommer bli sjuukt kul ! Längtar ihjäl mig ! <3

2011-01-03 @ 01:08:38
URL: http://glassflickan.webblogg.se/
Postat av: Marielle

Hihi nå vad gull du är jeffe :)

2011-01-06 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0