Dag 26

MINA RÄDSLOR

Jag är höjdrädd!
Känner mig helt yr, o nästan svimfärdig om det är riktigt högt. Skit obehagligt!

Jag är rädd för nålar. Samma där, blir helt yr o nästan svimfärdig när ja ser en nål. Tycker det är så obehagligt!
Blod har jag också lite svårt för. Om det är mycket!

Är rädd för att mista någon. Vem är inte det. Familj, släkting, vänner, djur.

Rädd för ormar och råttor är jag också. Hehe. Kommer ihåg när en råtta, okej, det var väl en liten mus...Sprang över köksgolvet, o jag for upp på bordet o skrek som en tok, o mamma flög lika snabbt upp på stolen o börja skrika hon me xD

Jag är faktist rädd för att misslyckas också.
Har prestationsångest över så gott som allt jag gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0