Dag 24

DET HÄR FÅR MIG ATT GRÅTA

Jag är faktist väldigt känslig. Fast man kanske inte alltid får det intrycket.

Om någonting gör riktigt ont så kan jag gråta. Ont både fysiskt och psykiskt.
Tänker inte gå in på något specifikt.

När någon nära dör. Familj, släkt, djur, vän.

Sen är jag väldigt blödig när det gäller filmer och musik! Okej, jag gråter faktist till Lejonkungen :p Men jag har väldigt lätt till o börja gråta till filmer.
Musik också. Spec när någon sjunger otroligt vackert, eller spelar! Det berör mig otroligt!
Förut kolla jag på Schindlers List. Typ andra eller tredje gången jag såg den. Jag grät en kvart efter den.
Sen spelade jag den på fiol, o det vart så mycket mer känslor när jag spelade den då! Vart som ett helt annat stycke!

Jag tar väldigt hårt åt mig också. Säger någon att jag är helt jävla värdelös. Jaa, då e jag det. Kan få mig att gråta, ja. Det har blivit bättre! Att jag lärt mig att stå i bar, har hjälpt mig. För där får man banne mig höra det ena o det andra. I början tog jag åt mig. Men nu har ja lärt mig att bara ignorera. Nu kan det t.om komma en liten ful groda tillbaka om det e riktigt jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0