Dag 23

DET HÄR FÅR MIG ATT MÅ BÄTTRE

Mina vänner betyder väldigt mycket för mig!
Dom får mig alltid att känna mig, o må bättre. Dom finns alltid där, lyssnar, o kommer alltid med råd, tips och hjälp.

Min älskade häst!
När ja mår lite sämre, brukar jag åka hem, o gå ut till Cherokee. O fara ut med han. Då bara släpper jag allt, njuter av stunden, o bara får vara med världens underbaraste <3

Familjen får också mig att må bättre. Dom har alltid råd o tips om det mesta.

Ja vet inte, men att lyssna på musik brukar få mig på andra tankar också. Men ja vet inte om ja kan säga att det får mig att må bättre. Ibland. Jag kommer på andra tankar iaf.

älskling

Världens underbaraste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0