Dag 22

DET HÄR UPPRÖR MIG

Våld och övergrepp mot människor/barn/djur!
Speciellt mot barn och djur. Varför ger man sig på något/någon som inte överhuvudtaget kan försvara sig?? Det fattar inte jag?! Jag tycker bara det e så jävla sjukt. Hur kan man vara så sjuk i huvudet :s
Jag blir så lessen när ja läser om pedofiler som gett sig på småflickor och pojkar :(
Och sen det som stod om dom som gick o skar hästar och kor i underlivet? Hur jävla perverst är inte det då?!
Skulle jag träffa nån som utsatt någon för något sådant, skulle jag nog bli inburad..

Usch nu vart jag väldigt upprörd.

Något annat som upprör mig är falska människor. Såna som går runt o ljuger. Att man ens kan stå där o ljuga en rakt upp i ansiktet? Oftast kommer sanningen alltid fram. Då blir man ju lite less..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0