Dag 17

MITT FAVORITMINNE

Jag har jätte många favoritminnen!

Ett är när jag åkte iväg till Frankrike själv som 16 åring o jobbade i ett stall. DET var häftigt!
Jag trodde  aldrig att jag skulle åka iväg själv som 16 åring till ett ställe, där jag inte kände NÅN. Kunde inte språket. Hade aldrig träffat dom jag bodde hos. Det är en sommar jag kommer minnas hela livet!
En kväll kom jag o Clare på att vi skulle ut o rida. Vi gick ut i hagen tog grimma o grimskaft, försökte ta oss upp (på samma häst) o så for vi ut! Full galopp på ett sjuuukt långt fält! DET var härligt! Vi red förbi deras grannar, o dom försökte prata med mig. Deras engelska var ju inte riktigt den bästa ;) Sen vart vi bjudna på deras fest som dom hade den kvällen :) Det är också ett trevligt minne :)

Ett annat är min första hopptävling med Cherokee. Jag var såå nervös! Men ja va så lättad när ja hade ridigt. Det var en 70 cm bana. O vi blev placerad! 5a vart vi :)

Ett annat är ju ÅM i hoppning såklart. Trodde aldrig jag o Cherokee skulle kunna starta ett helt ÅM. Men det gjorde vi. O vi vann! :D

Sen när vi var på fotbollscup till Timrå. Det var så jäkla kul!
Kommer ihåg den sista matchen vi spelade. Det hade gått så mycket bättre än förväntingarna vi hade. Tror vi spelade om bronset? :O För ja tror bestämt vi kom 4a!
Benen var bara sååå tunga! Alla hade ont o va trötta. Men vi kämpade! En sjukt rolig turnering!

Det är några av mina minnen som jag kommer minnas hela livet!


-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0