Dag 15

MINA DRÖMMAR

Har lite kommit av mig med dom här dagarna.
Får väl försöka komma igång igen.

Mina drömmar alltså.
Jag vill åka till ett barnhem någonstans, o hjälpa till o jobba där. Det skulle vara en upplevelse! Eller en riktigt fattig by. Tycker det skulle vara väldigt intressant. Jag vill verkligen hjälpa andra som inte har det så bra som vi har det!

Innerst inne skulle jag vilja bli riktigt riktigt duktig på fiol. O få åka bort o spela. En ny Linda Lampenius ;) hehe kanske inte riktigt.

Jag skulle också vilja köpa en lägenhet söderut, som jag skulle åka ner till på vinterhalvåret. För jag verkligen HATAR vintern!! Jag är bara deprimerad.

Sen har jag en annan också, men den håller jag för mig själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0