Dag 11

MINA SYSKON

Min kära bror, Rasmus, är 18 år. Blir 19 nu i Mars. (För mig går han fortf i 9an i högstadie)
Han går på bygglinjen på yrkes.
Han har också börjat jobba på arken, som ordningsvakt.
Han e en datanörd :p Sitter helst på datan 24/7.
Men han e väldigt hjälpsam! Han hjälper alltid när ja behöver han. Och omtänksam är han.
Han kan iprincip allt.
Typ världens bästa bror!

Min kära syster då, Wilma, är 12 år. Hon blir 13 i Maj. Fatta, 13!!! Hon går ju fortfarande på dagis? Eller? :O
Hon har fått lite attityd den där lilla unga damen ;) Ja sa redan för nått år sen, att hon kommer bli som mig! Om inte ännu lite värre ;) hehe
Hon är väldigt snäll, och hjälpsam hon också.
Älskar hästar, hundar och kaniner. Hon tror att hon ska få ta över Cherokee helt, men med det kan hon se sig nånstans :p
Typ världens bästa syster!

syskon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0