Barnvakt

Sitter ute i Hammarland nu o e barnvakt åt Milton :)
Vi har hunnit med mycket ikväll!
Spelat, läst, "modevisning", kollat film, lekt... m.m. Aaw han e så söt! :)
Han har påpekat väldigt många ggr att jag läste fel förra gången jag var här :p
Då jag råkade läsa "snopp".. Ups. Har försökt sagt att det har jag väl aldrig sagt, men det funkar inte riktigt :p

Nu kollar ja nån film. Ser att Sanni har SEX AND THE CITY! WOHo! Eller e det Jonas...? ;) Meen.. Jag känner dock att ögonen håller på å far fast. Så det blir nog inge ov det inga. Sov inga många timmar inatt.

Ska gå å sova i Miltons rum. Måste hålla vad jag lovat :)
Den här gången tar vi inte upp hela Sannis o Jonas säng xD haha dom senaste gångerna har vi båda legat typ som ett X o tagit upp hela deras ENORMA säng! haha
Så stackars Jonas ha fått gått o lagt sig i Miltons mini säng ;) hihi ups!

Imorgon ska ja stiga upp i vettig tid. Lär väl kanske bli väckt av Milton? :)
Så ska ja till mamma o pappa o fixa stallet å så. Sen ska vi till stan o fira världens bästa farmor som blir 90 år!! <3
Sen ska ja hämta upp Miia, så åker vi tillbaka till Bjärström så åker vi ut o rider :)
Kommer bli en bra dag! :)

På kvällen ska ja kurera mig, så jag kan åka på Bodystep på söndag!!! JA VILL TRÄÄNA! Ja blir galen!!

Om man skulle ta o stänga ner nu, ta mitt nässpray, och krypa under täcket :p

Puss o kram



Förresten, hur gick det för min Rybak ikväll i Let´s dance? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0