Äntligen träning!

Fyfan va skönt det var o få träna igen! :D
Var på ett Bodystep pass på Avancia. Sjukt skönt! Men sjukt jobbigt :p känner mig ju inte riktigt 100 ännu. Men nu kör jag.

Blev väckt av Wilma imorse, så åt vi frukost.
Sen gick vi ut o fixade stallet, o sen for vi ut. Red Basil idag. Han va pigg! Jisses! :p Var på en rätt lång tur. Va via farmor, där mamma, pappa och farbror var.

Packade mina saker, o for in till stan. Efter jag hade ätit lite tårta (A) ehehe. Vi fick med lite från faster. Å DEN VA JU SÅÅÅÅ GOD!!
Åkte till lägenheten, där Rasmus låg o halvsov. Prata lite, o sen åkte ja till Avancia :)
For o prata lite med Axa sen till Fantasia :)

Nu e ja hemma. O nu MÅSTE ja städa!! Det e bara så!! Men jag har fått energikick av träningen! Är så glad att ja fick träna igen! :D Eller fick o fick. Kunde! :)

Så stör mig gärna INTE. Så KANSKE jag skulle få något gjort.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0