Ackord

Nu börjar ackorden sitta lite bättre. Har klinkat lite idag :)
Med soffläge lite emellanåt.

Lite senare ska ja spela igenom Song from a secret garden på fiol. Måste försöka orka öva igenom läxorna mina också. Både dom Erika gav mig, och Stefan. Får ta lite i taget bara, så orkar jag.

Great, rösten har börjat försvinna lite emellanåt också. O ont i höger örat har ja.

Carola ringde nyss o fråga hur det var med mig. Vi kom överens att ja blir hemma imorgon också. Likabra är det! Så jag får vila upp mig o försöka bli ordentligt frisk. Eller friskARE åtminstone.

Ska slå igång en film nu.
Kanske åker hem till mamma o pappa ikväll. Vill hem o pussa på min älskade häst <3

Puss o kram



Världens underbaraste och finaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0