2x Zumba

Blev väckt imorse kl 8. Men det var goda nyheter, så det va okej! :)
Somnade om, o snoozade som vanligt alltför länge :p hehe
Jobbade 9.30-16. Full fart idag!

Nu har jag suttit i telefonkö till apollo hur länge som helst. Har iaf bokat Ellen också nu! :D Fy tusan va kul det här kommer bli! :D WOHO!! Va ja längtar!

Hanna är på väg hit nu :) <3 Vi ska äta, o sen ska ja på 2x zumba! Först på Idrottsgården med Sussi, sen på Avancia med Irene :) Great!
Bara det att jag har sån jäkla träningsvärk att ja har lite svårt o röra mig ;) Men varför låta den gå över? hehe

Imorgon ska ja på inträdesprov till musikinstitutet. Tänkte jag skulle se om ja kanske känner mera för det nu. Dom hade extra prov imorgon, så why not? Sökte ju dit, när va det.. Förra våren kanske? Kom in, men tackade nej.

Ska väl plocka fram träningskläderna, o sen ska vi bege oss :)

Puss o kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0