2x träning

Höll på å försova mig imorse :p ehm. Ja klev upp 9.10. O ja börja jobba 9.30. Ups. Men jag hann! Va där PRICK halv! Men ha vart vääldigt trött idag. Tusan, ja måste börja gå å lägga mig i tid. INTE efter 12. Ska göra ett försök ikväll.

Efter jobbet åkte ja till banken o lämna in lite sparpengar på sparkontot :)
Sen åkte ja direkt till avancia o körde ett pass. Körde mycket axel! Också mage och rygg. Känns att jag gjort nånting nu ;)
Men om ca en timme, väntar ett zumba pass :D Ett efterlängtat!
SEN får ja ta det lite lugnt.

Imorgon är det jobb samma tid igen. Men sen jäklar! Sen är det en väldigt efterlängtad julfest! :D

Oh, nej nu måste ja gå!
Skriver sen!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0