Zumba

Vi hann fixa stallet, o åka ut med hästarna!
Men tidsoptimist som jag är, så kom jag 2 minuter över sex till zumban.. Men dom hade inte börjat ;)
Så jag hann med allt!
Sen var det bara hem o vända, o sen åkte ja med Hanna o kollade på innebandy :)
Åkte hem till henne sen en sväng, o nu e jag hemma.

Jag skulle borda göra lite uppgifter vi har fått. Eller nätbaserade studier heter det så fint.
Men jag är såååå trött! Orkar verkligen inte.
Jag har gott om tid på mig ännu :) Har tänkt att jag inte ska göra som jag alltid gör. Skjuta upp allt hela tiden.
Nå.

Imorgon går vi 12-15.15. Najs :)
O ja ska va duktig o åka till gymmet vid 10 imorgon. Ska försöka få Hanna med mig också ;) Får se hur det går med det ;) hihi om hon vaknat då. Eller frågan är kanske, om JAG har vaknat då :P haha

Ska läsa igenom en grejj, sen blir det sängen.

Förresten så känner jag mig bättre nu! Är inte lika deppig idag.
Skönt!

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

ååh va bra att du mår bättre ((: hihi o veeem va de som var tröttast? ;D hihi puss

2011-02-10 @ 13:49:28
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0