Träning x 3 igen

Åkte till gymmet imorse o körde ett pass. Kändes nog i kroppen att det vart hårdkörning igår!
Skönt va det iaf :)

Åkte ner på stan o träffade Ellen, o vi gick till City Travel. Kollade va som fanns o så.
Sen åkte ja till Bjärström, fixade stallet, o åkte tillbaka till stan. Hämtade upp Hanna o vi åkte till Citytravel igen. O så bokade vi! :D Blev Lanzarote. O vi åker på lördag! :D Jag åker sista färjan på fredag.
Hanna bokade inte :/ Så jag hoppas hon bestämmer sig imorgon att hon vill åka också!
Kommer bli sååå roligt! :D
O varmare om inte annat.

Efter vi hade bokat o allt klart, så åkte ja tillbaka till Bjärström, o jag o Wilma for ut med hästarna :)

Sen åkte ja direkt tillbaka till stan, o for på Zumba till Idrottsgården. Dagens pass va rätt tungt!
Eller så var det för att ja va rätt trött :p

Nu ska ja ja bege mig på dagens andra zumba pass på Avancia :)
Imorgon blir det ingen träning! Eller ja..Jag ska ju på hoppträning för Cia :p Så helt vila blir det inte.
O skola 8-15.40 -.-

Oj, nu måste ja åka!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0