Tacos

Jag hjälpte Hanna o laga tacos ikväll.
Sen kom det lite folk som skulle fira hennes födelsedag (på söndag)/inflyttningsfest. Vi var några som åt middag, o sen kom det mera folk efter det.
Ja gick hem rätt tidigt. Är inte riktigt på sådär jätte bra humör just nu. Eller bra o bra. Jag tycker verkligen inte om o gå runt o ha ont. Då e det klart jag blir lite grinig..
Nå lite måste ja ut o träffa folk, kan inte sitta bara hemma o tycka synd om mig själv o va deprimerad. Blir ju galen till slut då.

Nu ska ja kolla en film, o sen sova.

Imorgon blir det inge jobba :( Jäkla skit! Jag skulle verkligen ha behövt..

Blir bara lugnt imorgon. Ska kolla mina nätstudier, o sen åka hem till mamma o pappa.
Wilma har anmält sig till vokalisttävlingen, o jag har valt låt ;) hehe så nu måste ja hem o lära henne den.
Jag kommer antagligen o börja gråta när hon ska uppträda sen... :p

Nä, nu film, sen natti!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0