Snaaart!

Gick 8-15.40 idag. Låååång dag. Jag med mina koncentrationssvårigheter, o kan inte sitta stilla :p hmm hur ska ja klara två år :p det får väl lov o gå ^^

Efter skolan åkte ja hem, satt på en maskin tvätt, o sen åkte ja till Bjärström. Åt middag med mamma o Wilma, o sen gick jag o Wilma ut o skottade fram släpet! Fyfan va snö!
Sen fixade vi stallet, tog in hästarna o fixa dom, o for till Hammarland på hoppträning för Cia.
Basil gick kanon bra!!! <3 Mammas pojke :)

Var helt ihjälfrusen efter det. Kände inte tårna och fingertopparna. O ont i knäna och ansiktet. Usch!
Kul var det iaf :) O kul att det gick så bra!

Nu e ja i stan igen, ha hängt upp all tvätt, tagit en låååång varm dusch. Känner mig som ny igen :)
Nu är det packa som gäller! Aah! O ja e såå trött! Måste skriva på uppgiften sen också :/ Tusan..

Imorgon är det skola 8-12.45, sen ska ja hämta ut våra biljetter.

Nä, nu måste ja fortsätta!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0