Skolan

Gick till skolan imorse. Gick ju som sagt bara 9.50-13.35. Så jag överlevde!
Jag inbillar mig att det känns liiite bättre idag! Dom här smärtorna kommer inte lika ofta tycker jag.
Men gud i havet va det kliar!! Ja blir tokig!
Nå, det e bara fortsätta knapra piller.

Har suttit i telefonen dom två senaste timmarna känns det som.
Satt i telefonkö till apollo hur länge som helst! O sen när ja kom fram, nej då hade ja inte alla uppgifter.. Grr! Nå, det löser sig ändå. Resan är avbokad, o pengarna kommer tillbaka.
Vi hoppas på att kunna åka i april istället.

Nu ska ja åka till Hanna o hjälpa henne. Hon ska ha kalas/inflyttningsfest ikväll. Jag ska dit, äta, umgås lite, o sen gå hem.

Helgen då. Skulle jobba imorgon, men jag tror inte det kommer gå :(
Så helgen kommer bli lugn, åker väl hem till mamma o pappa en sväng, ska börja med våra nätstudier iaf.

Ska byta om nu, o dra iväg.


Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0