Sista dagen

i skolan :) För nu är det sportlov! :D WOHO!
O för mig kommer den tillbringas på varmare breddgrader! Lanzarote :) Naajs!

Hade kort skoldag idag, 8-12.45. Fast det kändes ändå låååångt idag. Kände mig något stressad.
Eftersom jag inte packade klart igår. Ja orkade inte. Somna direkt ja la mig i sängen. Det tar på å sitta i skolan :p

Nu ha ja vart runt halva Åland känns det som. Fixat det sista till packningen, hämtat biljetterna, hälsat på gamla jobbet... Kan ju inte gå förbi där utan att gå in o säga hej :)

Nå, men nu borde ja  ha allt till min packning iaf. Nu gäller det bara o få ner det i väskan.. O antagligen ska hälften sollas (stavning?) bort :p
Håhå.

Nu håller ja på å försöker reda upp lite här, för jag ha sagt att min kära bror får va här hur mycket han vill. Vill han bo här hela veckan, så varsågod :)
Bilen får stå här också ifall han behöver den.

Nä, nu måste jag nog fortsätta! Är ju bara 3½ timme tills ja ska ner till båten.

PANIK!

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0