Psykologi

Åh, jag är snart klar med psykologi uppgiften! :D Najs!

Har varit hemma hos mamma o pappa nu idag.
Jag o Wilma fixade stallet o donade på. Sen for vi ut med hästarna.
Jag körde kälke med Basil. Tänkte att det är bättre än att rida för mig just nu. Wilma åkte med, o hade både Cherokee och Acke på släp :p haha det vart ett långt släp vi fick!
Nå, det vart en mysigtur, o rolig! :))

Sen fixade jag o Wilma till middagen, o Wilma bakade lite kakor :) mums!

Nu e jag i stan igen. Ska försöka få uppgiften helt klar, seeeen..MÅste jag fortsätta städa.
Förresten vill ni veta va ja gjorde igår?
Jag STRÖK alla mina rosetter! HAHA Men det va för att dom legat i en kartong, sen jag flyttade (alltså ett tag sen,hehe) så dom va helt skrynkliga :p banden var ju helt ihop skrynklade :p

Nåja. Nu ska ja få något gjort. Sen blir det sova tidigt ikväll. Skola imorgon 8.50!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0