Ont i ögonen

Idag har det varit en låååång dag i skolan -.- O imorgon blir det ännu längre! Imorgon börjar vi 8.00 (!) Hur ska ja klara av o va 8 i skolan :p Jisses. Nå, det e väl bara till o vänja sig. Typ.

E hemma i Bjärström nu. Ja o Wilma ska ut o fixa stallet. Sen blir det mat, o sen tillbaka till stan.
Jag o Julia ska på boxercise ikväll igen :) Skönt o få slå ut agressionerna! Ja blir ju så gott som aldrig arg. Men nu börjar jag nog bli lite less. Har samlat på mig rätt mycket nu, så snart bryter allt ut. Antingen blir jag riktigt riktigt arg! O ja kan lova, då är det inte roligt längre. Eller så börjar jag storböla.

Nåja. Vi får väl se hur allt artar sig. Jag hoppas allt löser sig. Men jag blir bara så besviken, förtvivlad, lessen..

Nej nu blir det bara deprimerande inlägg igen. Sorry!

Jaha, positiva med den här dagen då?
Jag ska åka o träna!
Jag ska pussa på mina älskade hästar!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0