Nattjobb

Gårdagen spenderades mycket med Hanna (:

Var o zumbade på morgonen, sen va ja hem o red, o sen kolla ja hockey med Hanna :)
Sen va vi på roadtrip till Godby, o sen städade vi lite hos mig. Sen kom mormor o morfar o hjälpte mig o få upp mina rosetter.
Kom nyss hem från jobb. Jobbade 23-04.30 i garderoben på arken. Det var en .. intressant kväll :p

Nå nu ska ja slänga mig i sängen. E helt färdig. Ja som fått dygnsrytmen på grej... Hm..
Imorgon ska ja jobba igen :) 14-ca19 på alandica i garderoben. Får se hur pigg ja e innan. Skulle behöva åka o träna lite. Men har en känsla av att ja inte kommer vakna innan det...

Den som lever får se!

Natti!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0