Mör i kroppen

Det finns antingen allt eller inget.
Idag vart det allt!
Kroppen är väldigt trött nu.

Huvudvärken gav med sig, så ja for o körde ett gympass. Måste skärpa mig med min axel!
Körde närmare 1,5 timme.
For hem, åt lite, gjorde lite uppgifter till skolan.
Sen for jag tillbaka till gymmet, o då var det zumba som gällde! Riktigt roligt! :) Som vanligt.
Åkte hem efter det, sen hade ja tänkt åka på zumba i Ytternäs, men då messa Mimmi o ville fara på Boxercise. Så jag åkte på det istället.
Nu är jag rätt trött faktist.

Imorgon har vi nätbaserade studier=ledig. Skönt :)
Ska o träna vid 11 tiden, sen snabbt på stan med Ellen och Hanna. Vi ska till resebyrån ;) hehe vi har lite planer här nu ;) GILLAR!
Sen blir det hem till Bjärström o sköta hästarna. Ska fixa allt klart till Wilma kommer hem , så ska vi ut o rida :)

Kl 18 är det zumba! :)

Men nu är det bädden som gäller!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0