Klippning

Usch, vilket äckligt väder :s

Tog en kvart o försöka ta sig ut från parkeringen! Dom hade inte plogat NÅNSTANS! O då var klockan 9.
Förstår att dom har mycket, men det var inte plogat hela vägen ut till stora vägen :s Bilar satt fast hela vägen ut till stora vägen.
Skulle va o klippa mig kl 9. Ja steg upp tidigt på min lediga dag, för att åka o KLIPPA mig :p Vart är världen på väg..
När ja kom dit va inte parkeringsplatserna plogade. O när ja vart klar hos frisören, var det fortf inte plogat -.-
Åkte hem igen, men då kom jag inte in på vår parkering, för där hade min granne kört fast! Så jag fick gå å hjälpa henne. Kom en snäll kille från huset breve också o hjälpte till. Efter mycket om och men så fick vi loss henne. Men det satt en tant i bilen på vägen, o vänta på att jag skulle flytta på min bil. Istället för att lag sitt arsle ur bilen o hjälpa till, så bara satt hon där o vänta. Så min granne gick o fråga om hon kunde hjälpa till, men tydligen inte. Hon sa att jag skulle flytta min bil bara :s Kärring! :s
Så nu sitter min bil fast vid grannhuset :p å där får den stå nu tills jag kommer ut igen. Typ i maj då kanske?

Idag ska ja till AMS, jag ska träna, fixa lite papper o böcker till skolan.. Tror jag ska försöka börja med en uppgift sen.
Eftersom ja inte kommer till Bjärström -.- Men känner inte riktigt heller för att åka ut med hästarna just nu heller..

Kanske man skulle köra ett eget pass, o sen dra på zumba? :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0