I´m home

Jaa, nu är jag tillbaka på holmen igen.

Sista kvällen på Lanzarote hamna vi ute, o lite alkohol intogs :p
Nå, trevlig sista kväll! :)
Dock inte roligt o stiga upp på morgonen. Åt frukost, o sen hämtade vi packningen o gick ut till bussen. Åkte till flygplatsen, o fick vänta där ett bra tag. Men det va ju inte bara en eller två svenskar som skulle hem..
Flygresan kändes lååång. Kolla en film om 11 september :p Passande! Jag som har lite flygrädsla också :p Eller rädsla o rädsla. Jag gillar inte o flyga! Är lite rädd när vi ska upp, och ner. Sen har det nog o göra med att jag har så känsliga öron, o kan få väldigt väldigt ont.
Kommer ihåg när ja åkte till Franrike första gången, då hade ja ont i två dar efter, o locket släppte dagen efter på kvällen :p Skönt -.-
Nåväl!

Landade säkert på Arlanda iaf, o där möttes vi av min fiina Hanna, och Sara som var så snälla o hämtade oss :)
Åkte o åt, o sen skjutsade vi Ellen till sitt, o sen åkte vi till Sara o Måns.
Jag halvsov resten av kvällen, va inte riktigt med :P Sov vääldigt gott!

Vi begav oss mot båten, i god tid! Eftersom vi visste att vi inte skulle va dom enda på båten -.- ALLA kommer hem från sportlov nu. O det märktes.
Har fullt lager nu ;) hehe

Ikväll ha ja o bror vart hem till mamma o pappa en sväng. Va o pussa på min älskade häst, som är sjuk igen!! :( <3 Alltså, varje gång jag åker bort, så blir han sjuk! Vet inte hur ja ska våga åka till Irland i april...
Jag hoppas verkligen han blir bra. Annars vet ja inte va ja ska ta mig till :'(

Och förresten så har Lisa blivit såld! Jätte roligt att hon äntligen får börja göra nånting igen! Men ändå jätte ledsamt. Vi har ju haft henne sen hon var 1 år, o nu är hon 16. Men hon kommer få det så bra tror jag. Mamma sa att familjen verkar jätte seriösa och trevliga o så.
Men gissa var dom bor då?! YSTAD! Hah, man kommer inte så mycket mer söderut :p

Nä, nu ska ja i duschen, o sen blir det kudden! Ska bli såå skönt o sova i egen säng.

Men ja saknar värmen! <3

Nåja, den kommer väl hit nångång.. Kanske.. :p

Skola imorgon 9.50-?? ingen aning :p Får inte upp schemat på internet så.
Sen blir det jobb 18-?? Skulle haft fiol på ÅMI, men jag har inte övat inte en enda gång. Så det känns rätt värdelöst o åka dit :s Ska se om ja kan få spela en annan dag istället.
O ja behöver dom här pengarna.

Nåja, nu, natti!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0