Godmorgon

Godmorgon!
Solen skiner! Underbart :D Kunde dock ha vaknat utan huvudvärk. Nå, ska snart proppa i mig alla mina mediciner, så den lär nog försvinna :p

Jaha, va har månne den här dagen o erbjuda då?
Jag hade tänkt skriva klart psykologi uppgiften. O sen är det bara o renskriva den. Naajs :) Sen har jag en nätstudie kvar som vi fått. Hittills. Vi är ju lediga på torsd 8-12 för att vi har nätstudier då. O sen heeela fredagen! :D Najs!
Imorgon ska ja börja med den andra uppgiften, bara ja fått mina inloggninsuppgifter till datan. Så jag kommer in på alla progam hemifrån.
Som sagt, ska verkligen försöka nu o göra mitt bästa :)

Jag ska hem till Bjärström. Jag o syster ska sköta hästarna.
Så ska vi öva på hennes låt också.

Sen ikväll får vi se lite. Måste öva fiol också. För har lektion imorgon. Tusan. Har inte kunnat öva dom här senaste dagarna :s Igår plinkade jag lite men.

Nä, om man skulle få något gjort, så ska ja till syster sen :)

Puss o kram


En gammal bild på min söta syster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0