Frisk luft

Fick god mat hos mormor o morfar :)

Knarka i mig lite tabletter, o åkte ut till Hammarland. Tänkte att jag skulle få lite frisk luft. Behövligt!
Kollade en stund på när dom hade hoppträning för Cia.
Sen åkte ja hem igen. Hjälpte Hanna med inköpslistan för imorgon ;)
Tusan, hon som skulle värsta partajj imorgon :( Åker nog dit, äter lite, umgås så mycket jag orkar, o sen blir det hem till bädden. Som det känns nu iaf!

Har nog tänkt åka till skolan imorgon. Har lika ont ännu, men det får nog gå ändå.
Har rätt kort dag, 9.50-13.35. Ja mena går det inte, så får jag väl gå hem då.

Ska hoppa i duschen nu, ta sista tabletterna, o sen blir det bädden.

Natti!

Puss o kram



You make me smile <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0