Dubbelt pass

Körde dubbelt ikväll! :)
Först zumba o sen boxercise med Julia :)
Skitkul!
Men nu e ja jätte trött.

Har fått skolpapprena in i pärm nu iaf. O gjorde klart den lilla "läxan" vi hade till imorgon.

Kan säga, att jag aldrig kommer att bemöta en patient som dom kan göra på ÅHS ibland!
Fy f*n va otrevliga dom kan va! Usch.

Jag måste ringa hälsocentralen imorgon o få mina utslag kollade :s
Mormor tror jag har bältros!
Men ja hoppas det är typ nån allergi eller nått. Men det låter lite konstig med allergi :S
För utslagen gör så jä*vla ont!! Helt sjukt! :s
O det ha blivit mer.

Nå, ska väl hopp i duschen nu, o sen bädda ner mig i sängen.

Fullt upp från morgon till kväll imorgon!

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0